epojisteni logo

Slovník pojmů

Vyberte kategorii pojmu

Zpět na všechny pojmy

Asistenční služba

Asistenční služba je podpůrná služba, kterou svým klientům poskytuje pojišťovna nebo její partnerská společnost. Hlavním úkolem asistenčních služeb je zajistit pojištěnému okamžitou pomoc v případě nouzové situace. Obvykle jsou součástí pojistných produktů – pojištění vozidel (povinné ručení, havarijní pojištění), cestovního pojištění a pojištění majetku.

Asistenční služby k pojištění vozidel

Asistenční služby k pojištění vozidel, tedy k povinnému ručení nebo k havarijnímu pojištění, poskytují pomoc v nepředvídatelných situacích na cestách 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Zahrnují především technickou asistenci, jako je vyslání asistenčního vozidla, oprava na místě, vyproštění vozidla nebo pomoc cestujícím.

Asistenční služby k cestovnímu pojištění

Asistenční služby k cestovnímu pojištění zajišťují nepřetržitou pomoc na cestách i v zahraničí. Pojišťovna poskytuje asistenci nejčastěji v případě úrazu nebo nemoci, ztráty nebo odcizení zavazadel a dokladů, nebo potřeby poradenství.

Asistenční služby k pojištění majetku

Asistenční služby k pojištění majetku, zahrnují například pomoc při technické havárii, zablokování dveří, poruše elektrospotřebiče, ale také při výskytu hmyzu a hlodavců. Pojišťovny hradí výjezd instalatéra, zámečníka i náhradní bydlení.