Nissan Qashqai

Japonskou automobilku Nissan založili pánové Den, Aoyama a Takeuchi v roce 1914. O tři roky později byl na trh uveden jejich první automobil nazvaný DAT. Odsud pochází původní název společnosti DATSUN, který se později změnil na Nissan. V roce 1999 zachránil Nissan před bankrotem Renault, který koupil 40 % akcií, a znovu jej postavil na nohy. Moderní Nissan se hodně zaměřuje na vývoj vozidel s elektrickým pohonem.

Nissan Qashqai - první SUV mezi nejprodávanějšími vozy

Japonské SUV a podle výrobce běžný osobní vůz nižší střední třídy Nissan Qashqai se vyrábí od roku 2007, kdy nahradil model Nissan Almera. Pro evropský trh se vyrábí v anglické továrně ve městě Sunderland. Čeští zákazníci si jej mohli koupit od roku 2010, kdy se téměř okamžitě dostal do desítky nejprodávanějších aut na evropském trhu.

Od roku 2014 se vyrábí a prodává už druhá generace Nissan Qashqai, která se v roce 2017 dočkala faceliftu. Ten obnášel pouze drobné “kosmetické” úpravy. Nissan Qashqai se vyznačuje nejen elegantním designem, ale zejména perfektními jízdními vlastnostmi. Zároveň je to velmi prostorný vůz nabízející veškerý komfort při jízdě z bodu A do bodu B. V nabídce je jak pohon pouze na přední nápravu, tak pohon všech kol 4x4.

Nissan Qashqai - sedm stupňů výbavy a osm typů motorizací

V nabídce Nissan Qashqai je celkem sedm výbavových stupňů od základní výbavy až po nejpropracovanější. Jednotlivé stupně jsou označeny Visia, Acenta, Czech Line, N-Connecta, N-Motion, Tekna a Tekna+. Nejlépe vybaveným je varianta Tekna+, jejíž pořizovací cena za nový vůz přesahuje jeden milion korun.

Zájemci si mohou vybrat ze tří benzínových a pěti naftových motorů. Benzínové motory jsou: 1.3 DIG-T s výkonem 103 kW, 1.3 DIG-T s vyšším výkonem 117 kW a 1.3 DIG-T DCT s výkonem 117 kW. Naftové motory jsou: 1.5 dCi o výkonu 85 kW, 1.5 dCi DT o stejném výkonu, 1.8 dCi o vyšším výkonu 110 kW, 1.8 dCi se stejným výkonem ale s pohonem 4x4 a poslední 1.8 dCi CVT X-tronic 4x4 rovněž se stejným výkonem.

Pojištění vozidel pro Nissan Qashqai

Provozovat motorové vozidlo bez platného povinného ručení je nezákonné a vlastník nepojištěného vozidla se vystavuje riziku finančního postihu. V případě zaviněné nehody je navíc povinen uhradit veškeré vzniklé škody ze svého. K povinnému odpovědnostnímu pojištění si lze sjednat tak další pojištění. Důležité je zejména havarijní pojištění kryjící škody na vlastním vozidle (krádež, vandalismus, živelní události atd.) a také pojištění skel.

Srovnejte si ceny autopojištění a mějte přehled

Díky naší kalkulačce vám srovnáme nejlepší nabídky povinného ručení na trhu. Pojištění, které se vám bude zamlouvat nejvíce, vám naši specialisté pomůžou rovnou i sjednat. A to jednoduše na pár kliků.