Nejčastější dotazy po sjednání - Cestovní pojištění
Nejčastější dotazy:
Můžete mi vystavit potvrzení o platnosti pojištění, např. kvůli vízu?
Zajímá Vás nějaký "špek", na který jste na našich stránkách nedohledali odpověď?
Koupil jsem si produkt Dovolená autem a potřebuji znát bližší informace.
Jsem již v zahraničí a rozhodl jsem si svojí cestu prodloužit. Lze prodloužit i platnost cestovního pojištění?
Ještě nemám sjednanou smlouvu a mám doplňující dotazy.
Pro tyto případy jsme Vám připravili sekci nejčastějších dotazů před sjednáním smlouvy, kde najedete všechny potřebné odpověďi.
Co obsahují jednotlivé produkty pojišťoven?
Informace o jednotlivých produktech vybraných pojišťoven najdete na konkrétních profilech níže:
Co dělat pokud chci změnit údaj na smlouvě?
Následující postup se liší podle toho, který údaj chcete změnit:
Pokud chcete změnit údaje ovlivňující cenu pojistky (např. počet osob, datum počátku pojištění, datum konce pojištění, typ produktu, připojištění, rizikové sporty apod.), je vždy potřeba sjednat novou smlouvu a uhradit ji.
Jestliže jste již smlouvu uhradili a blíží se počátek pojištění, pošlete nám žádost o ukončení původní smlouvy (volnou formou) z emailové adresy, kterou jste uvedli v této smlouvě na e-mail info@epojisteni.cz. Do výpovědi uveďte důvod výpovědi a vaše bankovní spojení, na které vám vrátíme finanční prostředky.
V případě, že chcete změnit údaj, který neovlivní cenu pojištění (např. překlep v adrese/rodném čísle/jméně apod.), pošlete nám z emailové adresy uvedené na smlouvě informaci o změně společně s číslem pojistné smlouvy na info@epojisteni.cz.
Co dělat pokud se změnil termín mého zájezdu?
Termín počátku nebo konce pojištění bohužel není možné změnit. Proto je zapotřebí využít stejný postup uvedený výše. To znamená, že je potřeba sjednat novou smlouvu a uhradit ji.
Jestliže jste již smlouvu uhradili a blíží se počátek pojištění, opět nám stačí poslat žádost o ukončení původní smlouvy (volnou formou) z emailové adresy, kterou jste uvedli v této smlouvě na e-mail info@epojisteni.cz.
Do výpovědi uveďte důvod výpovědi a vaše bankovní spojení, na které vám vrátíme finanční prostředky.
Co dělat pokud mi nedorazily dokumenty?
V první řadě si zkontroluje svou e-mailovou schránku. Tady byste měli objevit e-mail s předmětem „Cestovní pojištění u ePojisteni.cz“. Pokud používáte e-mail u Seznamu, doporučujeme zkontrolovat také složku „spam“ nebo „hromadné“.
U Gmailu v horní části stránky zkontrolujte sekci „promoakce". Další možností je přihlásit se do naší klientské sekce. Pokud stále nemáte potřebný dokument, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle
800 44 44 33 nebo prostřednictvím emailové adresy info@epojisteni.cz.
Můžete mi zaslat asistenční kartičku v angličtině?
Asistenční kartička slouží pouze vám, není proto potřeba ji překládat do angličtiny. Uvedeno je na ní pouze číslo smlouvy a telefonní kontakt na asistenční službu. V případě potřeby tak jednoduše stačí sdělit operátorovi na uvedeném čísle číslo smlouvy a pak pokračovat dle jeho pokynů. V případě, že se potřebujete (např. kvůli vízu) prokázat platným pojištěním, pokračujte na otázku níže.
Můžete mi vystavit potvrzení o platnosti pojištění (např. kvůli vízu)?
Samozřejmě a rádi vám ho pošleme. Stačí nás kontaktovat na email info@epojisteni.cz a my následně zajistíme vydání potvrzení o platnosti pojištění v angličtině.
Sjednal jsem si přes ePojisteni cestovní pojištění, ale jiný makléř mi tvrdí, že online pojištění má nižší limity.
V tomhle případě jde o hojně rozšířený mýtus, který je potřeba vyvrátit. Nabízené pojištění obsahuje celou škálu produktů v různých cenových hladinách. Liší se ale také pojistné limity, od kterých se odvíjí výsledná cena pojištění. Proto vám rádi doporučíme nejkvalitnější produkt s dostatečným plněním, který bude vyhovovat vašim představám a požadavkům. To navíc za cenu, kterou dotyčný makléř nemá šanci nabídnout.
Nenašli jste na našich stránkách odpověď na otázku, která vám nedá spát?
Pokud jste důkladně prostudovali naše stránky i pojistné podmínky uzavřené smlouvy, a stále neznáte odpověď na svou otázku, velmi pravděpodobně bude tento dotaz oříškem i pro nás. Protože vám chceme předávat pouze pravdivé a nezkreslené informace, budeme konkrétní dotaz konzultovat přímo s pojišťovnou, což můžete ostatně udělat i vy sami.
Koupil jsem si produkt Dovolená autem a potřebuji znát bližší informace.
Veškeré informace týkající se dovolené autem jsme pro Vás shrnuli v tomto propagačním materiálu. Zároveň jsme pro Vás připravili aktualitu Chystáte se na dovolenou autem?, ve které najdete nejdůležitější informace.
Jsem v zahraničí, a rozhodl jsem se, si cestu prodloužit. Lze prodloužit i platnost cestovního pojištění?
Prodloužit platnost již uzavřené smlouvy nelze. V takovém případě je opět potřeba sjednat si smlouvu novou a to u stejné pojišťovny, u které jste sjednali smlouvu původní. Při sjednávání myslete také na to, že smlouvy na sebe musí navazovat. Pokud vám tedy platnost předchozí smlouvy končí např. 10. 7. nová smlouva musí začínat datem 11. 7..