Kooperativa přichází s novou službou - naturálním plněním
Tento týden spustila pojišťovna Kooperativa kampaň informující motoristy o zcela novém produktu s názvem 100PROSERVIS. Jde o službu, která klientovi Kooperativy umožňuje zvolit si namísto klasického pojistného plnění (vyplacení peněžní částky ve výši škody) odškodnění naturální, v podobě zajištění opravy poškozeného vozu, či (v případě rozsáhlejších škod) výměnu zničeného vozidla za jiné vozidlo.
Nejen klientům Kooperativy
Služba 100PROSERVIS se netýká jen klientům Kooperativy, týká se i všech motoristů, kterým klient Kooperativy způsobí škodu. Vždy je nabídnuta možnost výběru mezi klasickým finančním plněním a plněním naturálním. Obecnou podmínkou je, aby klient měl zařízeno povinné ručení, nebo havarijní pojištění u Kooperativy a aby k nehodě došlo na území ČR. Poškozené vozidlo musí být v kategorii do 3,5 tuny a musí jít o standardně pojistitelné vozidlo do 7 let stáří od data první registrace. Vozidlo také nesmí být předmětem úvěrové smlouvy nebo leasingu.
Forma náhrady
Když klient oznámí škodu a vybere si formu naturální náhrady, tedy že využije služby 100PROSERVIS, bude ihned kontaktován smluvním partnerem Kooperativy, který s ním dohodne všechny náležitosti. Klientovi bude nabídnuto zajištění opravy vozu, nebo zajištění náhrady havarovaného vozu za vozidlo jiné, v adekvátní kvalitě, stejné třídy a obdobné výbavy. S klientem budou dohodnuty podrobnosti opravy nebo výměny od převzetí až po předání. Celý průběh přitom bude monitorován zástupcem pojistitele (= Kooperativy pojišťovny).
Revoluční služba
Tento typ služby je na poli s pojištěním vozidel zcela nový a revoluční. Kooperativa je první pojišťovnou, které variantu naturálního plnění na českém trhu nabízí.